fail - Reisverslag uit Yellowstone Park, Verenigde Staten van Max - WaarBenJij.nu fail - Reisverslag uit Yellowstone Park, Verenigde Staten van Max - WaarBenJij.nu

fail

Door: max hikke

Blijf op de hoogte en volg Max

20 Juli 2013 | Verenigde Staten, Yellowstone Park

Hoi allemaal,

Ik was van plan een grote blog gisteren te posten, ik had in mijn notities verschillende stukken klaarliggen. Helaas lukt t knippen en plakken van de stukken niet en ik heb pas echtweeer wifi tijd in santa cruz.

Het is tot nu toe helemaal top en gezien wat ik nu en de komende dagwen aam het doen ben, zal dat hoogstwaarschijnlijk niet veranderen.

Excuses voor de gene die een gedetailleerde blog van mij dachten te krijgen, ik heb te weinig tijd.Maar dat os een goed teken lijkt me.

Zo ik ga ervandoor, op zoek naar de beren!!!

Greetings from yellowstone! !!

Ps. Noet proefgel

  • 21 Juli 2013 - 18:32

    Huib:

    Ha max,
    Je hoeft de beren in Yellowstone niet te zoeken hoor. Ga zitten met een moot zalm en ze komen vanzelf

  • 21 Juli 2013 - 22:24

    Margriet:

    Broer!!

    Pap en ik willen graag allebei een berenjas maar S.
    Jammer dat we moeten wachten tot Santa Cruz!
    Je stuurt tussendoor nog maar ff een appje!

    Liefs!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Yellowstone Park

Emigreren met Activity International

Recente Reisverslagen:

25 Oktober 2013

This is the end

03 September 2013

Berryessa

03 September 2013

as predicted

24 Juli 2013

here we go again

20 Juli 2013

fail
Max

Actief sinds 31 Dec. 2013
Verslag gelezen: 888
Totaal aantal bezoekers 6657

Voorgaande reizen:

27 Juli 2013 - 19 Oktober 2013

Emigreren met Activity International

Landen bezocht: